Sayfalar

7 Ağustos 2014 Perşembe

Nereye Kayboldu Bu Blogger?



Uzuuuuun zaman oldu buralara uğramayalı..Bu blogu açarken hiç böyle planlamamıştım, güya buradayken anı anına güncelleyecektim.Yazı yazamadım resim koyarım diyordum. Olmadı, yeri geldi net çok yavaştı sinirlendim kapattım, yeri geldi ben çok meşguldum vakit olmadı. Neyse o zaman yazalım mı şimdi oturmuşken bilgisayarın başına :D
Bitmez gibi gelen bir sene göz açıp kapayıncaya kadar bitti, son bir ayım kaldı Türkiye'ye dönmeme. Dönmek istiyor muyum..Bir yandan ailemin arkadaşlarımın özlemiyle dönmek istiyorum, bir yandan burada hayat çok toz pembe, çok rahat burada kalmak istiyorum...İşte öyle iki arada bir derede saçma duygular içerisindeyim.Nasip..kimbilir belki kaderimizde tekrar gelmek vardır! Yanarım yanarım en çok da buralara kadar gelmişken Kore'ye geçemediğime yanarım yaa! Gerçi yine benim hatam, geldiğimden başlayıp para biriktirseydim şuan uçak bileti vs param elimde olmuş olurdu.
İlk başlarda herşey çok güzel, ayakların havada geziyorsun falan. Sonra bir zaman geliyor bilmiyorum Pekin'in haftanın 5 günü puslu havasından mıdır nedir bazen çok bunalımda hissediyorum.(Bu arada yukarıdaki resim, bisiklet sürerek olimpiyat parkına gitmiştik,sırılsıklam olduk o ayrı) Çok arkadaşım var, misal kampüste yürürken 50 adımda biriyle selamlaşıyorum ama yine de canın sıkkın olduğunda yanında kimse yok..Çinlilerle sohbet ediyosun ama bir yere kadar tat vermiyor..O en yakın arkadaşlarınla yaptığın en saçma sohbetin tadı hiç biyerde yok..İşte o zamanlar anlıyorsun ki Türkiye'ye ufaktan ufaktan dönmenin vakti gelmeye başlamış..
Annemm yaaa nasıl burnumda tütüyor..Kıyamam geçen telefonda konuşuyoruz şu kadar ay şu kadar gün kaldı gelmene diyor..Geri döneyim söz anne sözünden çıkmayacağım, kardeşimle kavga etmeyeceğim, yemek seçmeyeceğim, daha fazla ev işi yapacağım, sabah kahvaltılarına yardım edeceğim..Kısacası ben evimi özledim..! 

2 yorum:

  1. Ohh sonunda buraya dönüş yapmışsın.
    Umarım en kısa zamanda ailene kavuşursun.
    Eminim birçok fedakarlık yaptın ama sonuç olarak hayalin gerçekleşti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni görüyorum malesef yorumunu, iyi dileklerin için teşekkür ederim^^

      Sil