Sayfalar

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Çin Macerası Başlasın Bakalım



Herkese merhabalar!! 大家好!!

Uzun zamandır ara vermiştim blog yazmaya, ama çok güzel bir haberle geri döndüm. Önümüzdeki günlerde bu blogu açma hayalim gerçekleşecek inşallah. En başında burayı Çin'den dolu dolu resimlerle mini bir günlüğe çevirmeyi planlamıştım. Sonunda o gün geldi ve Çin'e gidiyorum. Çok yoruldum, çok zorlandım ama meyvesi çok güzel oldu. İstediğim şehre, istediğim okula gidiyorum. Şimdilik benden bu kadar. Haydin görüşürük! :)
Bu arada yukarıdaki resimde Çince Türkiye yazıyor. Tu Er Qi , Türkiye demek. :) :)

5 yorum:

  1. Vaayy sonunda sayılı güne az kaldı he. Bol bol burada maceralarını annatmanı sabırsızlıkla bekliciiimcicicimc ^_^ Gitmene çok seviniyorum yaa. Birkaç sene sonna benide aldır yanına lütfen, bende üni mi orada okumak istiyorum bakalım yeniden hazırlanıyorum sınavlara ^_^ (rvzgrl ben)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh atla gel yanıma sanada buluruz bir üni :D Sonunda geldi o gün, valla 18 saat yolculuk nasıl çekilir bilmem ama umarım herşeye değer^^

      Sil
  2. Bu aralar aklıma geliyordun, artık neden yazmıyor acaba diye merak ediyordum geri döndüğünü hem de böyle güzel bir haberle geri döndüğünü görünce çok sevindim :) Hayırlı olsun, inşallah güzel anılarla dönersin, yazılarını okumak için sabırsızlanıyorum. Görüşmek üzere! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlanmama çok sevindim doğrusu bu tarz yorumlar insana şevk veriyor yazmasına^^ Uzun zaman olmuştu yazmayalı işte gidebilmek için bir sürü ıvır zıvır iş vardı onları halletmekle debeleniyordum. Bir sorunum hala çözüldü sayılmaz hatta bakalım artık gerisi nasip :)

      Sil
  3. ben de sizin blogunuzu takip ediyor ve artık neden yazmıyor keşke yazsa gibi düşünüyordum.fikir almak için soruyorum çine neden gidiyorsunuz orda ne yapacaksınız nasıl gittiniz kısaca bir özet geçerseniz çok mutlu olurum...çine gitmek için neler yapılmalıdır?...

    YanıtlaSil