Sayfalar

6 Eylül 2012 Perşembe

Love Keeps Going



Yıllar önce şu yukardaki afiş ile dikkatimi çekmişti bu dizi.Birbiri ardına dizinin çok şeker resimlerini üstüne birde Mike He'yı görünce kesin bunu izlemeliyim demiştim.İzledim bitirdim ama yazmadım hep bu blogun açılmasını bekledim ki konsepte uysun :D Ve karşınızda Love Keeps Going! Gerçek ismi Mei Le Jia You! (Jia You=加油 yani başarılar,bunu yapabilirsin gibisinden, kısacası fighting! )
Cha Mei Le (Cyndi Wang), çocukluğunda yaşadıklarından dolayı sürekli insanlara yardım etmek için kendini paralayan, kendi mutluluğu yerine, çevresindekileri mutlu etmeye çalışan iyi bir kızdır.Sevgilisi Yi Feng, birgün Mei Le'dan kardeşi Yi Lie (Mike He)'yi havaalanından almasını ister.Mei Le, kibirli, kendini beğenmiş Yi Lie'den hoşlanmasa da onun yengesi olacağı için, hep alttan alır.Yi Lie de, Mei Le'nın sürekli insanların etrafında pervane olmasına sinir olmaktadır.Ancak Mei Le'yı tanıdıkça onun bir hizmetçiden çok, iyi yürekli yardımsever ve eğlenceli bir kız olduğunu görür.Üstüne birde Yi Feng'ın Mei Le'yı aldattığı ortaya çıkınca Yi Lie, Mei Le'ya sahip çıkar.Ve bu ikilinin birbirine aşık olması için gerekli ortam hazırlanmış olur! :D Geçelim karakter analizlerine;

Cha Mei Le, küçüklüğünden beri ailede istenmeyen evlat modunda büyümüştür.Abisi her zaman ondan önde tutulmakta, Mei Le ise sürekli göz ardı edilmektedir.En son anne ve babası boşanmaya kalkınca, çocukları aralarında bölüşme kararı verirler.Ancak ne anne ne de baba Mei Le'yı almaya niyetlidir.Bu durumu gören Mei Le o günden sonra, çevresindeki insanlara yardım etmek için etraflarında pervane olur, her zaman elinden gelenin en iyisini yapmaya, "işe yarar" bir insan olmaya çalışır.Erkek arkadaşı Yi Feng'ın isteği üzerine bir fırın açarlar.Mei Le ekmek yapmak konusunda büyük bir yeteneğe sahiptir.Yaptığı ekmeklerin Yi Lie müptelası olur ve sürekli ona ekmek yapması halinde fırınını koruyacağını söyler.Aslında derdi ekmek falan değildir Mei Le'yı görebilmek, onunla vakit geçirebilmek için böyle yapar.Mei Le fırınını kaybetmemek için Yi Lie'nin peşinde dolaşırken Yi Lie'nin dıştan görünen o bencil kişiliğinin altında çok farklı bir insan olduğunu fark eder ve ona aşık oluverir.


Han Yi Lie, J-King lakaplı çok ünlü bir bestecidir.Ayrıca Mei Le'nın sevgilisi Yi Feng'ın kardeşidir.Yıllar önce ailesiyle yaşadığı bir olaydan ötürü annesi onu evden kovmuştur ve hiçbiriyle görüşmemektedir.Mei Le'yı ilk gördüğünde onun çok ezik, hizmetçi kılıklı bir kız olduğunu düşünür ancak onun kalbinin derinliklerini, abisine olan sadaakatini gördükten sonra ona aşık olur.Asya sinemasına az haşır neşir olan hemen herkes tanır Mike He'yı.Kendisinin maşallah rol almadığı dizi yok diyebiliriz. -tamam biraz abartı- Allah için hoş çocuk :P

Han Yi Feng, Mei Le'nın erkek arkadaşı ayrıca Han Yi Lie'nin abisi.Kardeşinin tam tersi bir karaktere sahip..Mei Le sayesinde, hep hayalleni kurduğu ekmek fırını açar.İlk başta kibar, yardımsever hareketlerle gözümüzü boyamaya çalışsa da sonradan foyası ortaya çıktı.Meğerse, Mei Le'yı, fırında çalışan Xuan Xuan ile uzun zamandır aldatmaktadır.Yani herkesten beklerdim de senden beklemezdim Yi Feng.Pek bir sessiz mülayim bişeydi. Gerçi iyi oldu, bizimkilere de meydan açılmış oldu :D
Yi Feng engelini atlattık ama geride bir tane daha kaldı ama merak etmeyin dikkate alınacak çapta bir düşman değil :D Chu Shao Yin, Yi Lie'nın menajeridir.Yıllardır Yi Lie'yi sevmektedir.Ne kadar çabalasa da Yi Lie ona gözünün ucuyla bilem bakmaz hahahahah- sinsice bir edayla- :D Aslına bakılırsa ciddi, asık suratını saymazsak hoş bir kızdı.Fazlada zorluk çıkarmadı zaten ama acıdım biraz.Sen yıllarca bir insan için çalış yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmesin, sırf onu seviyosun diye bir anda şutlan! Yi Lie bu konuda biraz ibnelik yaptı ya neyse..
Dizide en çok sevdiklerimden biride Yi Feng'ın annesi ve kız kardeşinin Mei Le'yı kendi öz kızları gibi sevip sayması, yeri geldiğinde onu, Yi Feng'dan bile önde tutmaları çok hoşuma gitti.Çok sıcak bir aile tablosuydu.Keşke herkesin kaynanası ve eltisiyle arası öyle olsa :D




Son olarak diziden iki ostu paylaşmadan olmaz.Şarkıların ikisinide çok severim ancak bir önceki postta belirttiğim gibi Sticky parçasını çooook seviyorum.Dinlemenizi şiddetle öneriyorum çok enerjik ! :D
Cyndi Wang - Sticky/ Nian Nian..


Cyndi Wang - Dont Cry



7 yorum:

  1. Cidden çok eğlenceli şeker bir dizi. Tayvan kızlarının çoğunu Mike'ye yakıştıramıyorum ama bu dizideki kız çok şekerdi. Aralarındaki uyumda güzel olunca sevimli bir romantik- komedi ortaya çıkmış. Yazını okuyunca sahneler gözümün önünden teker teker geçti:)

    Bu arada Sticky şarkısına bende bayılırım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mike He cidden Cyndi Wang'la çok yakışıyor bencede.Mesela ben Rainie Yang ile birlikteliğinden hoşlanmıyorum.Bilmiyorum belkide o kızı pek sevmediğimden de olabilir :P
      Sticky şarkısını ne zaman canım sıkkın olsa açar dinlerim, birde dizide hep böyle güzel romantik sahneleri gösterirken çalıyordu ya oradan mı geliyor artık hemen mutlu ediyor beni^^

      Sil
  2. Bak şimdi okuyabildim gözlerim kamışmadan :D Güzel bir diziye benziyor listeme aldım. Dizisizlikten kıvranıp, dizi dizi diye inlerken izleyeceğim :D

    Güzel bir tanıtım olmuş eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep böyle şekilli yazıları sevmişimdir o yüzden görünce hemen bunu yaptım.Ama zor okutuyorsa değiştireyim çingu =)Sanırım dizisizlik dört bir yanda kimi görsem dizisizlikten yakınıyor. Eheheh benim gibi olun bacım aynı anda 5 dizi izliyorum :D :D

      Sil
  3. Çok güzel tanıtım yapmışsın, ilk fırsatta izleyeceğim. Yazının bir yerden sonrasını okumadım ve resimlerini kendimi zorlamak zorunda kalsam da spoiler yememek için geçtim :( Ama izledikten sonra baştan sona bir kez daha okuyacağım. Bu arada Mike He'yi de tanımamı sağladığın için teşekkürler >:D
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım ne demek ne kadar insanı tanıştırırsak o kadar iyidir :)İzledikten sonra sende yazı hazırlamayı unutma, seninkini de okumak isterim^^

      Sil
  4. uzun bir süredir güzel bir dizi bulamamıştım sayende çok güzel bir dizi buldum teşekkürler

    YanıtlaSil