Sayfalar

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Love in Disguise - Sizin Ruh Eşiniz Nerede?


Farkettim ki ne kadar uğraşsam da üstünkörü bir anlatım kullanamıyorum."Al şundan da ye bundan da" deyip ağzımıza yemek tıkan teyzeler gibi illa herşeyini anlatacağım, anlatmazsam içim kalır.Ama bu kez spoiler vermeden bir film anlatmaya çalışacağım sizlere.2010 yapımı bir romantik komedi.İzlemekten en çok zevk aldığım türdür romantik komedi.Love in Disguise,  Jay misali hem yönetmen koltuğunda hemde oyuncu kadrosunda yer alan müzik dehası Wang Lee Hom'un ilk film deneyimi.Birçok işi bir arada yaparken aynı zamanda birbirinden harika estrümanlarda çalıyor.Ben en çok geleneksel çin müzik aletleriyle harmanlar yapmasına bayılıyorum.Sizi bilmem ama ben geleneksel çin müziğini çok seviyorum acayip dinlendirici bir havası var.Hatta Çin'e gittiğimde Guzheng çalmasını öğrenmeyi çok isterim! :)



Du Ming Han (Wang Lee Hom) çok ünlü bir pop şarkıcısıdır.Bir gün konser çıkışı arabayla giderken Xiao Qing'e çarparlar, çarpmanın etkisiyle Xiao Qing, Guzheng'ına -geleneksel bir Çin çalgısı-  zarar gelip gelmediğini kontrol etmek için hemen oracıkta birşeyler çalar.Onun çalmaya başlamasıyla Du Ming Han havada uçuşan kelebekler görmeye başlar.DmH, onun ruh eşi olduğunu düşünmektedir.Bunu daha iyi anlayabilmek ve kafasındaki karışıklıktan kurtulmak için  kızla tanışmak ister.Xiao Qing, üniversitede geleneksel Çin müziği bölümünde okumaktadır.Du Ming Han'da kılık değiştirip hemen gider okula kaydolur.Derste hocası bir hikaye anlatır, birbirinin ruh eşi olan ziqi ve boya hakkında.Biri müzik çaldığında diğeri farklı alemlere dalmaktadır.DMH'da Xiao Qing'in müzik çaldığını duyunca kendisine olanlarla aynı olduğu için onun kendisinin ruh eşi olduğuna karar verir.
İlk başta Xiao Qing'in başkasına aşık olmasına aldırış etmez.Hatta sevdiği çocukla arasını yapmasına bile yardım eder.Ancak DMH, zamanla onun bu doğal ve duru hallerine aşık olur.Kimse köyden gelmiş bu ikili ile takılmaz, kaale almazken, Xiao Qing DMH'ın kılığına bakmaksızın ondan hoşlanır.


Tanınmamak için kılık değiştirme denemeleri ve Usame Bin Ladin espirisi çok komikti :D En sonunda sahnenin üstünden düşüpte, böyle bir giriş düşünmemiştim tarzı birşey diyor ya o sahne de çok komikti :D




Film milm bahane siz asıl dünyalar güzeli Yi Fei'ime bakın.Türkiye'de genel onu Yasak Krallık filmindeki rolünden tanır.Ama onun haricinde bir sürü filmi,dizisi ve şarkısı var.Hala çinceye şans vermiyorsanız japonca albümü de mevcut.Ben şarkıcılığından çok oyunculuğunu ve kendisini seviyorum.Tam anlamıyla hastayısım yahu bu hatunun, son derece doğal ve çok sevimli.Yüzünden böyle bir  saflık akıyor maşallah.Ayrıca çinliler çirkindir diyenlere bir kapak olsun.Hatta ara ara kişi tanıtımları da yapmayı planlıyorum.Bekleyin de görün ne güzeller ne yakışıklılar var.Merak edenler için şarkılarından biri.



Film özellikle müzik yönünden çok doyurucuydu.En çok DMH ve arkadaşının okula kaydolurken müdürün önünde yaptığı gösteri bir harikaydı.Tek bu videoyu bulabildim görüntü ve ses kalitesi pek iyi değil o yüzden siz illede filmden izleyin derim o sahneyi.



Ayrıca filmde çalan Wang Lee Hom'un kendi seslendirdiği All the things you never knew - Ni Bu Zhidao De Shi parçası Lee Hom'un en sevdiğim parçalarından biridir.Ayrıca DMH'ın filmin sonunda okulda sahnede söylediği parçada çok hoştu.Dinlemenizi öneririm^^



Bunlarda ikilinin Cosmopolita'nın 2010 ağustos ayı sayısı için çekildikleri düğün resimleri.Çok tatlı çıkmamışlar mı :) :)





2 yorum:

  1. Çok dizi izlemesem de hatırı sayılabilecek kadar film izledim sanırım Çin- Tayvan yapımı ^^ Bu filmin tanıtımı yapacaktım ben de kaç aydır üşeniyordum :D Bu filmin müzikleri çok hoştu hele Leehom Wang, 王力宏 - BO YA JUE XIAN şarkısı her gün dinliyorum valla :D Çin popu sevdim ben. :D Hele Leehom Wang' :D Yarı amerikanmış sanırım ay bir de 70 küsür doğumlu ama taş gibi bence. :D Çinli bir erkek arkadaşım facebokta bu şarkıyı paylaşıp ben artık çinli istiyorum demiştim oda Leehom Wang'ı boşver o kart demişti hala gülüyorum neyse çok konuşmuşum. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öhömm anlayamadım kartmıymış? O.o Kart adam görmemiş nesi varmış taş gibi adam Allah için.Ben çok beğeniyorum sesi çok güzel çok da yetenekli. Bo Ya Jue Xian şarkısı benim telefonumda var habire dinlerim çok güzel şarkıdır.Onu eklemedim ben böyle full video yada resim olan yazıları pek sevmediğim için olabildiğince az koymaya çalışıyorum ama okuyanlara burdan sesleniyorum o şarkı kaçmaz :P

      Sil