Sayfalar

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Heartbeat Love - 5 Bölümlük Süper Mini Dizi


Uzakdoğu dizileri izlemeyen kişilerle konuşurken hep "çok kısalar 16 bölümcük sanki dizi değil film izler gibi izliyorum ben onları" gibi cümleler sarfederdim.Bölüm başı 50şer dakikadan 16 bölüm pek de film gibi olmasa da bizim yılan hikayesine dönen dizilerimizin yanında film değilde nedir?Ama bu kez benzetme yapmadan kesin bir şekilde "film gibi dizi" yakıştırmasını kullanabileceğim süper mini bir dizi ile karşınızdayım.
Heartbeat Love, her biri 10'ar dakikadan 5 bölümlük mini bir dizi.Gerçi diziden çok Pepsi'nin sponsorluğunda Avustralya tanıtım filmi desek daha doğru olurdu.Çin, son 11 yılda Avustralya'nın en çok turist getiren ülkeleri arasında ilk üçte yerini almayı başardı.Ee haliyle bunun gibi ticari çalışmaların ortaya çıkması çok normal.Fena mı olmuş yoo, çok şeker bir ikilinin tatlı aşkı, hayallerimin ülkelerinden biri olan Avustralya sokaklarında hayat bulmuş değmeyin keyfime! Özellikle dizinin kısa olması bana ilk olarak cazip gelen unsuru oldu.Bir çırpıda bitiverdi.Hatta bitmesin bile istedim :)
Olay şu ki, Xiao Yu (Rainie Yang) kalp hastasıdır ve ameliyat olması gerekmektedir.Çocukluğu hep eve kapalı ve hastanelerde geçtiği için hep dış dünyayı merak etmiş, seyahat etmek istemiştir.Ameliyat olması gerekir ancak ameliyatın başarı şansı 3-1dir -merak etmeyin bu sıkıcı sahneler dizide yer almıyor- .Xiao Yu ölmeden hayallerini gerçekleştirmek için evden kaçıp Avustralya'ya  gider.Otelin lobisinde resminden bayan zannettiği oda arkadaşı aslında arkadaşları tarafından şaka yapılan Li Wei Cheng'dır.

İlk başta bunu kabul etmeyen Xiao Yu, Li Wei Cheng'ın yanlışlıkla karıştırıp aldığı başkasına ait valizin içini görünce aynı odada kalmayı kabul eder.Aslında valiz bir gay'e aittir ve için garip garip eşyalar vardır.Xiao yu, Wei Cheng'ın bir gay olduğunu düşünmektedir.Wei Cheng reddetmeye çalışsada daha sonradan bunu gizlemeye karar verir.Daha sonra neler mi oluyor buyrun izleyin yok illede indirecem diyorsanız buradan buyrun.
Normalde Rainie Yang'ı çok seven bir insan değilim ama bu dizide ona bayıldım! Bu kısa ve kırmızı saç ona çok yakışmış birde aklına eseni yapan,çılgın bir karakterle birleşince ortaya çok tatlı bir hatun çıkmış.

Show Lo'dan bahsetmiyorum bile bu muzip insan bu dizide biraz utangaç çocuk modlarında takıldı ama yine sevgimi kazanmayı başardı.Bu ikilinin cidden uyuşan bir kimyası var.
Dizinin çekildiği mekanlar bir harikaydı! Özellikle yemyeşil ağaçların içerisinde ki köprü çok güzeldi.


En güldüğüm sahnede; ikisi birlikte kaçarken kenar köşe bir  yere saklanırlar.Xiao Yu, Wei Cheng'ın ağzını kapatır ses çıkarmasın diye ancak kendisi ondan çok ses çıkarmaktadır.İşte sahne bu;


Diğer bir koptuğum sahne ise, Xiao Yu, Wei Cheng'ı gay sandığı sıralar duştan çıktıktan sonra havlusu düşer, tabii Xiao Yu'nun hiç umrumda değildir.Gayet rahat, slow motion bir hızda havlusunu alır.Ancak Wei Cheng için aynı şeyi söylemek zor :D :D
Ben çok keyif alarak izledim.Diziye başlama sebebim olan kısalığına karşın bitmesin,biraz daha sürsün istedim.Rainie'nin adam akıllı konuştuğu nadir yapımlardan biridir.Tayvan dizilerine alışkın olmayanlar için çok kısa tadında bir başlangıç olabilir.Bence izleyin hiç birşey kaybetmezsiniz, inanın pata küte bir bakmışsınız son bölümdesiniz :D Son olarak dizide çalan bu enerjik şarkıyı ikilinin kendisi seslendiriyor.Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle 再见!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder