Sayfalar

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Extravagant Challenge - Siwon, DongHae ve Ivy Chen Bir Arada


Bugün, Extravagant Challenge, Skip Beat adlı Japon mangasından uyarlama bir dizi ile karşınızdayım.Anime severler animesini de izleyebilirler, gayet güzeldi.Dizimiz Tayvan yapımı ancak 2 başrol oyuncusu da koreli.Başrollerde "ahh analar neler doğuruyor" dedirten cinsten, SuJu'nun 2 yakışıklısı Siwon ve DongHae.Bayan başrol ise Hear Me (12. Taipei Film Festivali-En iyi kadın oyuncu), Smilling Pasta, Meteor, Butterfly, Sword ve dahasından aşina olduğumuz şeker şey Ivy Chen.

Dizinin konusu ise, Gong Xi (Ivy Chen) çocukluk aşkı Bu Puo Shang (Lee DongHae) ile yıllar önce evlerini terkedip birlikte yaşamaya başlarlar.Çünkü BPS ilerde çok ünlü bir şarkıcı olmak istemektedir ancak babası buna karşı çıkar.BPS, Gong Xi'nin kendisine olan zaafını bildiğinden onu hizmetçisi gibi kullanmıştır.Gong Xi'nin de bundan mutsuz değildir çünkü delice aşık olduğu BPS için birşeyler yapmak onu mutlu etmektedir.Gong Xi, BPS'ında onu sevdiğini ve ileride evleneceklerini düşünmektedir.Gong Xi birgün, artık çok ünlü bir şarkıcı olan BPS'ın menajeriyle kendi hakkında konuştuklarına -onu sevmediğini, onun gibi tipsiz bir kıza asla bakmayacağı ve onu yanında sadece ayak işlerini yapması için getirdiği vs.- şahit olmasıyla Gong Xi ondan intikam almaya yemin eder.Amacı ondan daha ünlü olup onu bu yaptıklarına pişman etmektir.Bu intikam ateşiyle -ciddiyim :D - Tayvanın en ünlü şirketi olan LME'ye girmeye karar verir.LME'nin en önemli artisti Dun He Lian (Choi Siwon) ile tanışmasıyla artık Gong Xi için değişim, aşk, arkadaşlık macerası başlamış olur.

Evet kısaca dizimiz bu yapılanma üzerine kurulu.Peşin peşin söyleyeyim bu diziyi  herhangi bir ekşın beklentisiyle izlecekseniz boşa hayal kurmayın.Son bölüme kadar ümitle beklememe rağmen tatmin edici bir ekşın sahnesine denk gelmedim.Bunun sebebinin hayran endişesi olduğu kesin.Çünkü Siwon ve DongHae hayranları dizide olacak herhangi bir yakınlaşma sahnesine şiddetle karşı çıkmıştır.Hatta Siwon ve Ivy'nin öpüştüğü hakkındaki dedikodular hemen kanal tarafından yalanmıştır.Görebileceğiniz en büyük ekşın şunlar;



Ekşın yerine güzel bir arkadaşlık, azim başarı öyküsü izlemek isterseniz buyrun, gayet güzel bir dizi sizi beklemekte.

Siwon için başlayıp DongHae hastası oldum bu dizide.Turuncu saç çok yakışmış çok şekerdi <3<3<3<3<3

Hi Bro :D :D


Vuuuuuuuu sen insan mısın hacı? :P


 Siwondaki ifadeye bakın :D:D:D

Dizinin SuJu tarafından söylenen SOLO isimli şarkı güzeldi çok enerjik bir parça.Dinledikçe insanın diline solanıyor solo solo diye :D




3 yorum:

  1. Ben de diziyi izlerken solo parçasını çok sevmiştim bir ara baya dinliyordum :) Ben zaten ikisini de seviyordum ama diziyi izleyince daha çok sevdim donghaeyi keşke daha fazla gösterseler dedim hatta :) bu arada yeni bloğunu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkürler canım beğenmene sevindim :)
      Bence de DongHae'yi çok az ekranlarda gördük ben daha çok görmek isterdim.Sence de siyah saça kıyasla turuncu saç rengi daha hoş olmamış mı? Benim turuncu saça olan sevdam yüzünden midir bilemicem ben çok yakıştırdım DongHae'ye bu saçı :D

      Sil
    2. Bilemiyorum iki türlü de hoş sanki ama bir süre turuncu saçla takılsa fena olmazdı :D

      Sil