Sayfalar

26 Temmuz 2012 Perşembe

Çin, Güney Kore ve Tayland işbirliğinin ürünü iMe!


iMe, Çin'den eeMedia, Tayland'dan True Fantasia ve Kore'den DoReMi'nin işbirliği altında kurulmuş en yeni kız gruplarından biri.Grubun ismindeki "i" "international-(uluslararası)","idol","idea-(fikir,düşünce)" gibi anlamlarda kullanılmıştır, "Me" ise her birinin benliğini yansıtmakta.Kozmopolit bir grup diyoruz çünkü üyelerinden üçü Çinli, biri Koreli ve diğeri de Taylandlı.Ayrıca grupta toplamda 10 dan fazla dil konuşulabiliyor kızlar.Ayrıca 2010 Mnet Asya Müzik Ödüllerinde Best Asia New Artist ödülünü de almaya hak kazanmşlardır.
Grup çıkışlarını 2010 yılında ilk albümleri Aiyiya ile yaptı.Bu mini albüm 6 tane çince parçadan oluşuyor.Ardından 2012 yılında tayca bir single ile tekrar dönüş yaptılar.Ben taycadan pek hoşlanmadığım için çok hoşuma gitmedi Help Me şarkısı ama klibini izlemeyi seviyorum ayrıca klipteki çocukta fena sayılmaz :D
Bu şeker grubun üyelerini tanımaya ne dersiniz :)

Çince ismi: 李媛希 (Li Yuanxi)
Doğum Tarihi: 10 Şubat 1990
Ülke: Çin
Pozisyon:Lider, Lider vokal
Çin astrolojisine göre burcu: At
Eğitim:Sichuan Elektronik Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Hobileri: Şarkı söylemek,dans etmek, yemek yemek...
Korktuğu şeyler: Hiç birşey
Sevdiği sanatçılar: Beyonce, Elva Hsiao, Jam hsiao
Unutmadan hemen dedikoduyu da paylaşayım Çin'in erkek gruplarından biri olan 8090'ın üyelerinden Chen Xiao, sevgililer gününde weibo'dan (çinin twitterı) Li Yuanxi'ye ilanı aşk etti :D
Sonsuz bir masal gibi ilk tanışmamızı unutamıyorum  @iMe Li Yuxi/Mocika. Seni seviyorum, ve bu sadece sözde değil.Eğer birlikte olursak, ölünceye dek beraber olacağız.Parmağına yüzüğü taktığımda, diyeceğim ki:Bu bir zincir(halka) değil, bu aşk!
2.14 , 2 people, be 1, 4 ever (Türkçeye nasıl çevirsem bilemedim, çevirince rakamların anlamı gidiyor, kısacası ikimiz bir olunca sonsuza kadar gibi bir anlam) 
Mutlu Yıllar.
Sevgililer günün kutlu olsun!

İşte grupta en sevdiğim eleman! Çok tatlı bir kız :)
Çince ismi: 刘美含 (Liu Meihan)
Doğum Tarihi: 9 Nisan 1991
Ülke: Çin
Pozisyon:Lider dansçı
Çin astrolojisine göre burcu: Keçi
Dil: İngilizce, Japonca, Çince, Korece, Kantonca
Eğitim: Beijing Yabancı Dil Üniversitesi ( Beijing'in en iyi yabancı dil üniversitesidir ayrıca kendisi hayallerimin okulu olur tanıştırayım :D )
Hobileri: Şarkı söylemek,yüzmek, resim çizmek...
Korktuğu şeyler:Böcekler
Sevdiği sanatçılar (idol) : Anne ve babası
Çince ismi: 那琳 (Zara)
Tayca ismi:  ที่Lin 
Ülke: Tayland,Almanya
Dil: Çince,Tayca
Eğitim:Thummasat Üniversitesi-Uygulamalı Sanatlar Bölümü
Hobileri: Şarkı söylemek,dans etmek...
Sloganı: I do what I love, I love what I do! -wuuu iyiymiş tuttum bu sözü^^
Çince ismi: 沈泫京 
Korece ismi: Shim Hyung Kyung
Doğum Tarihi: 10 Mayıs 1988
Ülke : Güney Kore
Dil: Çince, Korece
Gitmek istediği yerler: Mısır, Las Vegas
Çince ismi : 易易紫 (Yi Yizi) (Niki)
Doğum Tarihi: 8 Kasın 1987
Ülke: Çin
Pozisyon:Dansçı, Rapçi
Dil: İngilizce, Japonca, Çince, Korece
Hobileri: Şarkı söylemek,yemek yemek,seyahat etmek...
iMe- Aiyiya -哎咿呀 

iMe - The Limit Of Friendship
Buraya sadece Youtube'dan video ekleyebildiğim için yada ben öyle sanıyorum aslında eklemek istediğim bir video daha vardı.Kızlar normal hayatta o kadar neşeli o kadar doğallar ki çok güldüm şu videoya.Buyrun izlemek için buraya tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder